Banner

Gymnastik - Holdoversigt & Træningstider


Gymnasti
ksæsonen løber fra september til marts, hvor vi i marts slutter af med gymnastikopvisning i Stenstrup Hallen.

Vi glæder os meget til at se dig i den nye sæson 2017-2018.

Se vores program for sæsonen herunder. Her finder du også en beskrivelse af alle holdene.

Se kontaktliste på trænere her og på udvalgsmedlemmer her.

 

Hold Dag Tidspunkt  Sted Træner Kontaktinfo Optart
Mor/far/barn
0-3 år        
Mandag 16.30-17.30 KIF Hallen Mette Foged 51 51 24 56
 
Start uge 39 
Puslinge 4-6år 
(børnehavebørn)       
Mandag 15.15-16.15 KIF Hallen Mette Foged 51 51 24 56
 
Start uge 39 
Spring
(fra 0. klasse)       
Onsdag 17.00-18.00 KIF Hallen Hans Pedersen 
Karsten Nielsen
62 26 22 24
 
Start uge 40 
Spring
(fra 0. klasse)
Torsdag  17.00-18.00 KIF Hallen  Hans Pedersen 
Karsten Nielsen
62 26 22 24 Start uge 40 
YOGA  Mandag  17.15-18.45 Gymnastiksalen Vibeke Lambertsen  20 91 18 45  Start uge 36
Pilates  Onsdag  18.30-19.30 Gymnastiksalen Vibeke Lambertsen  20 91 18 45  Start uge 38
Store Bolde  Onsdag  19.40-20.40 Gymnastiksalen Vibeke Lambertsen  20 91 18 45  Start uge 38
Forkæl dig selv
(modne kvinder)
Mandag  19.30-20.45 Gymnastiksalen Susanne Pedersen
Gitte Heronimus
22 45 70 73
62 26 10 30
Start uge 39

Holdbeskrivelse:

Mor/Far/Barn 0-3 år
Vi synger, leger og tumler i skumredskaberne, så tag mor/far eller bedsteforældre med.

Puslinge
Børnehavebørn – vi skal tonse i skumredskaberne, lege og hygge os uden mor/far.

Spring
Har du lyst til sjove og måske vilde spring, så kom og vær med til at hoppe og springe.

Store bolde

Vi træner på de store bolde, som giver god styrke/stabilitetstræning. Vi arbejder nakke, skulder,
mave, ryg, baller/lår, bækkenbund og balancen igennem. Måtter og bolde kan lånes.

Forkæl dig selv

Motion for modne kvinder i uformel atmosfære eks. opvarmning, styrketræning, ud- og
afspænding. En gang pr. måned er der vandgymnastik i Gymnastikhuset på Tåsinge (ekstra gebyr
for dette).

Pilates

Vi træner core-muskulaturen, som støtter rygsøjlen samt balance og smidighed i et roligt tempo.
Pilates er for alle og et godt supplement til f.eks. løb og cykling. Medbring et stort håndklæde.

YOGA
Vi laver en grundig opvarmning, hvorefter vi laver små flow sekvenser som styrker og smidiggør kroppen. Vi laver forskellige dejlige dybe stræk og afslutter med afspænding. Yoga kan dyrkes af både ung som ældre, mand som kvinde og er god træning både som selvstændig træning eller som supplement til eks. løb eller cykling. Medbring din egen yogamåtte og et tæppe hver gang.

 

 


KIF logo

KIF logo