Holdoversigt

Gymnastik - Holdoversigt & Træningstider


Gymnasti
ksæsonen løber fra september til marts, hvor vi i marts slutter af med gymnastikopvisning.

Vi glæder os meget til at se dig i den nye sæson.

Se vores program for sæsonen 2018-2019 herunder. Her finder du også en beskrivelse af alle holdene.

Se kontaktliste på trænere her og på udvalgsmedlemmer her.

 

Hold Dag Tidspunkt  Sted Træner Kontaktinfo Optart
Mor/far/barn
0-3 år        
Mandag 16.30-17.30 KIF Hallen Mette Foged
51 51 24 56
 
Start uge 39 
Puslinge 
(børnehavebørn)       
Mandag 15.15-16.15 KIF Hallen Mette Foged
51 51 24 56
 
Start uge 39 
Spring
(fra 0. klasse)       
Onsdag 17.00-18.00 KIF Hallen
Hans Pedersen 


62 26 22 24
 
Start uge 40 
Spring
(fra 0. klasse)
Torsdag  17.00-18.00 KIF Hallen 
Hans Pedersen 

62 26 22 24 Start uge 40 
YOGA  Mandag  17.30-19.00 Gymnastiksalen Vibeke Lambertsen  20 91 18 45  Start uge 38
YOGA for mænd Torsdag 19.00-20.15 Gymnastiksalen Vibeke Lambertsen 20 91 18 45 Start uge 43
Pilates  Onsdag  18.30-19.30 Gymnastiksalen Vibeke Lambertsen  20 91 18 45  Start uge 39
Store Bolde  Onsdag  19.40-20.40 Gymnastiksalen Vibeke Lambertsen  20 91 18 45  Start uge 39
Forkæl dig selv
(modne kvinder)
Mandag  19.30-20.45 Gymnastiksalen Susanne Pedersen
Gitte Heronimus
22 45 70 73
62 26 10 30
Start uge 38

Holdbeskrivelse:

Mor/Far/Barn 0-3 år
Vi synger, leger og tumler i skumredskaberne, så tag mor/far eller bedsteforældre med.

Puslinge
Børnehavebørn – vi skal tonse i skumredskaberne, lege og hygge os uden mor/far.

Spring
Hovedet ned og benene op, vi skal springe, hoppe og have det sjovt - så kom og vær med.

Store bolde

Vi træner på de store bolde, som giver god styrke/stabilitetstræning. Vi udfordrer balance mens vi træner kroppen. Måtter og bolde kan lånes.

Forkæl dig selv

Motion for modne kvinder i uformel atmosfære eks. opvarmning, styrketræning, ud- og
afspænding. En gang pr. måned er der vandgymnastik i Gymnastikhuset på Tåsinge (ekstra gebyr
for dette).

Pilates

Vi træner core-muskulaturen, som støtter rygsøjlen samt balance og smidighed i et roligt tempo.
Vi bruger redondo-bold en gang i mellem. Medbring et stort håndklæde eller tæppe.

YOGA

Vi har fokus på såvel styrke, balance og smidighed som afspænding og indre ro. Vi arbejder med flow sekvenser, forskellige stræk og afslutter med afspænding. Yoga kan dyrkes af ung som ældre og erfarne såvel som nybegynder. Medbring din egen yogamåtte og et tæppe hver gang.

YOGA for mænd

Vi træner smidighed, åndedræt, styrke, balance, koordinering og afslutter med afspænding. Det kræver ingen forudsætning at gå til yoga. Kom og prøv yoga på et hold sammen med andre mænd. Medbring din egen yogamåtte og et tæppe hver gang.

 

 


KIF logo

KIF logo